fredag 26 mars 2010

Medicinsk vetenskap Anatomi och Fysiologi 7,5 hp

Idag har jag skrivit tenta i Anatomi & Fysiologi och det gick nog inge bra men då har jag ju hela sommaren på mig att plugga inför omtentan som är 21 augusti. Jag visste att det inte skulle gå så bra idag. Det enda som inte kändes speciellt bra var väl att jag hade nästan bara pluggat på nervsystemet men det var ändå där jag hade mest problem också.. kändes det som i alla fall. Jaja.. som sagt, hela sommaren!
Ikväll ska jag bara njuta.. se film hela kvällen och äta popcorn. Ikväll ska vara en pluggfrikväll. Men imorgon blir det att börja plugga inför omtentan som jag har den 17 april. Usch.. det var väl onödigt? jaja.. den här gången kommer jag att klara det.
Håller på laga middag nu så jag ska koncentrera mig på den så får ni några bilder från när jag var ute på promenad här i Nacksta för två veckor sen.












Inga kommentarer: