onsdag 24 mars 2010

2 årskalas

I helgen hade Thea kalas. Hon fick fina presenter och jag tror att hon blev riktigt nöjd över presenterna. Det bjöds på glass, maränger, mandarinklyftor, bananer och massa annat gott.

Födelsedagsbarnet som leker med sina presenter.


Deras katt var med på kalaset


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har varit hemma i Umeå i en vecka nu och det känns faktiskt ganska jobbigt att åka tillbaka till Sundsvall men det får så lov att gå. På fredag blir det att skriva tenta i anatomi och fysiologi och det kommer nog att gå käpp rätt åt helvete...(typ nåt sånt).. men då får jag göra omtenta och de är ju till för att göras. ;) Då har jag dessutom hela sommaren på mig att plugga. Nää.. nu ska jag mysa med Johan. Se film och äta kladdkaka. Kan det blir bättre? :P

Vi hörs!
Puss hej







Inga kommentarer: