onsdag 10 mars 2010

Umeå imorgon eller på fredag?

Jag funderar.. ska jag åka till Umeå imorgon eller på fredag efter föreläsningen? Jag är ledig imorgon och har en föreläsning på fredag 8.30-12 i klinisk kemi.. borde jag gå på den? Ja.. jag borde nog det.. MEN.. då blir det ju så kort tid som jag kan vara hemma. Jag kommer till Umeå nå¨n gång på eftermiddagen.. 16-18.00 och sen ska jag och Johan köra till Norsjö som tar två timmar till.. så vi kommer inte vara i Norsjö förrän typ vid 20.00.. är det värt att åka på fredag då? För sen på söndag måste jag ju åka tillbaka till Sundsvall så jag och JOhan måste åka tillbaka till Umeå typ redan vid 12 tiden.. så vi får alltså 1,5 dagar i Norsjö.. inte värt! tror jag.. men det beror på det föreläsningen ska handla om.. klarar jag av att läsa in den själv? nja.. det är inte så säkert.. nää.. nu ska jag sluta grubbla på det.. vi får se hur det blir. Ska plugga nu i alla fall.
Ni får lite bilder på Texas och en på Miranda, som numera bor hos en gammal jobbarkompis. :)
Jag saknar Texas.. och Miranda.. (men hon har det nog bra hos hennes nya ägare).


Texas är som bäst när han sover ;)


Datanörd!

Inga kommentarer: