tisdag 16 mars 2010

One tree hill - facebook

Jag ogillar facebook och one tree hill.. för de gör att jag inte kan koncentrera mig på pluggandet. Inte okey! Men jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv trots allt.. jag har faktiskt pluggandet ganska bra (för att vara jag) idag och igår. Min deal är att jag ska plugga lika länge som jag ser one tree hill eller är inne på facebook och det har funkat bra.
Men jag förstår ändå inte hur jag ska kunna fixa skolan.. det är ju hur mycket som helst vi ska kunna på jätte kort tid. Jag har aldrig varit speciellt bra i skolan. Jag skulle behöva plugga dygnet runt.
Jag har lagt upp bilder på min bil och pappa när han fixar bromsarna på min bil.. Jag längtar nog till sommaren.. Jag ska ställa ut min bil i sommar! jag tror det blir kul!
Nää.. nu ska jag sova! Vi hörs!





Inga kommentarer: