onsdag 19 maj 2010

FEMLINGAR!!!

Shit pommes.. jag hoppas inte Johans dröm stämmer.. haha. I så fall ska jag och Johan få FEMLINGAR! Vad tror ni om det? Jag tycker ju kanske att en räcker till och börja med.. men absolut MAX två. Aja.. tur att det var en dröm som inte kommer att slå in. :)
--------------------
Imorse när jag skulle gå till skolan så luktar det typ eld ute i trapphuset.. det luktar som att det brinner nånstans.. Det är nog en av mina värsta mardrömmar, att alla mina grejer ska brinna upp.. fotografier som jag tagit.. sånt går ju aldrig att få igen.. så jag vände om och gick in till mig igen och hämtade den xterna hårddisken och jag funderade även på om jag skulle måsta ta med mig min favorit kudde också.. kudden som följer med vart jag än ska.. annars kan jag inte sova.. :) haha. Jag är ju värre än småbarna.. jaja.. men kudden fick stanna hemma och det var nog lika bra.. för lägenheten fanns kvar när jag kom hem igen. Det kändes riktigt skönt faktiskt. haha.
Jag är nog ganska knasig i alla fall.. när jag, Johan, Patrik och Anneli var i London så startade brandlarmet mitt i natten så jag och Johan satte oss upp i sängen.. det tog ett tag innan vi fatta vad det var som lät.. men då vi väl förstod att det var brandlarmet så var vi snabbt uppe ur sängen.. Johan plockade på sig börsen och sitt pass medan jag tog kameran och min älskade kudde.. var det smart tänkt eller? haha.. jaja.. det var i alla fall ingenting.. vi fick gå isäng igen.. nog för att brandlarmet startade typ kort därefter men.. det var nån man som rökte inne på hotellet. Gu så arg jag var.. eller alla var arga! jaja.. det gick ju bra det också. :)
Nää.. nu måste jag duscha och sen gå isäng så jag är pigg imorgon när min skrivar partner (Josefine) kommer hit. Vi ska plugga! :)
--------------------------------------------------------------------
Puss hej leverpastej!
Jag älskar ER!

Inga kommentarer: