söndag 13 juni 2010

"Ja må han leva, ja må han leva...

..ja må han leva uti hundrade år, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade år... ett fyrfalligt leve för Johan, han lever, hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra!!! :D"
Johan fyller alltså år idag. :) Visst sjöng jag vackert?

Jag hoppas att han har haft en bra födelsedag.. trots att jag inte har kunnat vara med. ;) Jag fick ju så lov att börja med min inskolning redan i helgen (har egentligen tjänstledigt till idag). Då jag tog tjänstledigt hade jag som planerat att jag skulle kunna vara med på hans födelsedag idag då men det gick ju som det gick.. förbannade skit sommar!!! Jag vill ju också fira hans dag.. :( i och för sig så hade jag väl kunnat åka hem idag då det blev så att jag inte skulle jobba idag men det kändes inte som att jag hade råd med det.. skulle ju bara ha blivit hemma i Norsjö över dagen då jag börjar jobba kl 07.00 imorgon. Jaja.. får väl fira han sen då!
Jag fick ett mms av Johan tidigare idag med en bild på ett paket blöjor och ett paket tvättlappar.. :D haha.. Det hade han fått av sin farbror i present. Typiskt Klasse.

---------------------

Jag och Texas har varit och hälsat på hos mitt gamla jobb. Det var riktigt trevligt. Vi grillade hamburgare! :)


Nu ska jag och Texas ha myskväll!
Puss Hej!

Inga kommentarer: