söndag 15 augusti 2010

Bilder

Den här bilden är tagen idag i v.22+5 (v.23)
Det här är skötbordet men jag måste köpa en sån där antiglidgrej som jag kan lägga under skötbädden för annars glider den.. det är ju inge bra. Jag tror i alla fall att det blir bra att ha skötbordet sådär.
Den här hyllan köpte jag på IKEA när jag och mamma var där. Jag blev riktigt nöjd sådär faktiskt. Nu när vi har handdukarna där så rymmer vi bebisens kläder i garderoben. :)
Jag har nog inte berättat det.. men vi har ju köpt en vagn nu. Det blev den här. Det är en crescent.. kom inte ihåg vad mer den hette.. Men vi är då nöjda! Hade tänkt försöka ta en bättre bild men det har inte blivit så..
Här har myran (bebisen ska få myran när den kommer ut) blivit nerbäddad. :) Jag tycker myran ser ut att trivas ganska bra.. vad tycker ni?
-----------
Min lillebror Dennis har en super duper bra grej.. en sån måste jag köpa. Det är ett USB-minne som man stoppar in mobiltelefonens minne i.. så nu har jag kollat igenom min telefon och det här är några av de bilderna. Jag hade tänkt lägga in fler bilder men datorn är lite seg så det får bli en annan dag.
Imorgon åker jag, mamma och Dennis till Östersund. Dennis ska göra teoriprovet (så håll tummarna för han) och jag och mamma, eller åtminstone jag, ska shoppa! :) Jag behöver mer kläder..
Nu måste jag sova!

Inga kommentarer: