torsdag 12 augusti 2010

Det spökar!

Jag tror tamme tusan att det spökar här i lägenheten!
När jag kom hit i måndags då hade klockan i köket slutat fungera. Den hade stannat på kvart i elva men nu idag.. tickar den för fullt och just nu är kl fem i tolv!! Visst är det lite läskigt? Att det har börjat gå igen och att tiden dessutom stämmer!.. Det kanske är mormor som är här?
------------
Nu måste jag åka på jobbet.. usch så jobbigt det kändes just idag.. måste parkera på jobbet sen ta bussen in till stan och sen från stan måste jag ta bussen upp till sjukhuset för min brukare är där på narkosbedömning som tydligen skulle ta typ hela dagen! Jaja.. vi hörs!
Ha en bra dag!
Puss hej leverpastej!

2 kommentarer:

EmelieEli sa...

Jag tror det är mormor !! Hon vill nog visa att hon har det bra !!<3

Sara sa...

Ja.. jag tror nästan det jag också! :)