onsdag 11 augusti 2010

Wow!

Det är riktigt häftigt det här med att vara gravid!
Ikväll när jag låg i badet så kände jag att bebisen var vaken och jag tyckte att den sparkade riktigt hårt. Det kändes som att det borde synas utanpå magen så jag låg och riktigt koncentrerade mig på magen och visst tusan syntes det! Det syntes jätte väl! haha.. hela magen flytta ju på sig! Det var så himla coolt.. synd bara att Johan missade det.. så går det! Jag älskar att vara gravid.. än så länge i alla fall. :)
---------------------------
Jag vet inte om det är bebisen som gör att jag får ont i ryggen/svanken eller om det är för att jag är så himla otränad. Ikväll fick jag ont när jag hjälpte min brukare med duschningen. Jag får oftast ont i ryggen vid just det momentet men idag var det riktigt jobbigt faktiskt. Det var inte alls bekvämt att köra bil hem.. det gör som ont längst ner på ryggen och sen strålar det ut på skinkorna.. det tycker vi inte om! Skulle ha behövt Johan så han kunde massera lite grann.. det är skönt. Jag längtar till Johan börjar om skolan (30 augusti).. då kommer han tillbaka hit till Umeå! :) Lill?n längtar också.
Nää.. nu ska jag och bebisen sova!
Vi hörs imorgon.
Puss hej leverpastej

2 kommentarer:

Namárië sa...

Det är mest troligt fogarna som spökar. Du får försöka vila ryggen ordentligt mellan jobbarpassen :) Kram

Sara sa...

Aha.. oj oj.. Ja.. jag får försöka göra det. Tack för tipset! :)
Kram