tisdag 31 augusti 2010

Pappa 50 år

Grattis till pappa, som idag fyller 50 år.
Idag fyller min unga pappa 50 år. Mamma har bakat och grejat på i säkert en vecka och nu idag smäller det. Äntligen ska mamma få bjuda på allt det goda som hon har bakat. Hittills har det varit ganska lugnt, men det är nog för att alla jobbar men jag gissar att det blir betydligt mer folk ikväll och det ser då åtminstone jag framemot. :)
Jag,mamma och pappa har beställt pizza så nu ska vi försöka hinna med att äta.
Ha en bra dag!
--------------------
Bebisen sparkar och har sig hela nätterna verkar det som för Johan har lyckats vakna mitt i natten två nätter irad och då har bebisen varit i full gång med att träna. :) Det tycker vi om, men det skulle ju inte göra nåt ifall bebisen ville vara vaken på dagen istället. :)

Inga kommentarer: