onsdag 1 september 2010

Bilder

Här kommer lite bilder från min mobiltelefon:
Texas som ligger i min garderob.. det är väl inte en plats som jag gärna vill att han ska ligga på så han fick inte vara kvar där nå länge. :) Men jag tycker att han är riktigt söt.

Texas igen men här ligger han i sängen.

Texas på toan..
De här tre bilderna är tagna igår, 31/8 -10

Här är kuddarna som jag har sytt fodral till. Den olivgröna är ju amningskudden och de två bakom är bara två småkuddar som blev typ brun-/sandfärgade. Jätte fint. Svårt att se på bild bara.


..och här är bild på bara småkuddarna.
De här mössorna hamnade på sne, vet inte varför men jag orkade inte ändra.. Mössorna är ju som ni redan har förstått till bebisen. Visst var de fina? Det tyckte Johan i alla fall. :)

Det här är bebisens overall. Jag tycker den var super fin!

En body, hängselbyxor, sockor och overallen. :D

Jag hittade en bild på mig som jag tyckte var ganska fin.
Jag tror att den är tagen när jag och mamma var nere i Järpen hos Dennis.


Ett sånt här klösträd vill jag ha till Texas.
Det var ganska grovt och nådde ungefär till hakan på mig.. Ett ganska stort klösträd.. det stod till och med att det var för "Big Cats" :)

-------------
Det var bilder det.











4 kommentarer:

Namárië sa...

Naw vilken fin overall! Förstår att du blev kär i den :)
Har ni pratat något mer om lördagen förresten? Vore kul om ni orkar köra mitt ut till ingenstans och hälsa på :)

Sara sa...

Tack. :)
Jo vi ska försöka hinna med det också.. men jag har inte riktigt förstått vart det är? Jag antar att kräftfesten håller på hela kvällen? Vi skulle verkligen vilja vara med på den också.. det är så typiskt att allting ska hända samma dag.

j0hannna sa...

Vad fin overall! :) har en likadan till Gabriel :)

Sara sa...

Haha.. det förstår jag för den overallen är så himla fin. :D