torsdag 30 september 2010

Ledig

Ja.. vad ska jag hitta på idag? Jga funderar på om jag ska orka gå ner till badstranden och fota lite grann.. det är ju så himla fint ut och speciellt nu med ala höstfärger! Hm.. vi får se.. eller jag kanske ska greja på här hemma.. har ju massor som borde fixas.. Ja.. vi får se.

--------

Inlägget som jag skrev igår blev ju jätte långt.. haha. Kul att nån orkat läsa det även fast det blev lite virrigt och långt. :) Förresten, jag glömde skriva att bebisen hälsade på barnmorskan för första gången. När vi lyssnade på bebisens hjärta så började bebisen röra på sig. :)

----------

Hoppas det går bra för Johan på skolan idag så han kan komma hem nån gång. :)

Nää.. nu ska jag hitta på nåt.. vi hörs!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Du kan ju alltid göra ett inlägg om vecka 30 om du inte har något att göra =) Och slänga in en bild ;)

Sara sa...

aha.. smart! :) haha.. det måste jag ju göra. :D