onsdag 17 november 2010

3-4 timmar!

Jag hatar när jag glömmer av att lägga in bilderna först.. för nu hamnar texten längst ner och det är jätte jobbigt att flytta texten längst upp men det fungerar ju så här också.




Jag och Johan när vi blev fotade hos Jesper Stenmark

Jag tror att hans hemsida är http://www.jesperstenmark.se/

Johan när han försöker plugga

Magen i v.37
Magen i v.37

Kisse i kattgymet


Jag och Texas.. haha


Johan övar..


Inte den finaste bilden på mig men ni ser hur raka och fina glasögon jag har?


Ja, jag lyckades ju riva sönder de.. igen.. Tur att det gick laga.. det var ju på den andra sidan den här gången.. men nu får de inte gå sönder nå mer.. förrän tre månader efter avslutad amning.. Alltså typ om ett år eller så.. om det går bra med amningen alltså.


Jag pratade med mamma igår om hur hennes tre förlossningar har varit och de har ju gått fort och bra. Men att det bara har tagit ungefär 3-4 timmar vid alla tre förlossningarna.. jag hade fått för mig att det hade tagit typ 6-7 timmar! För det är ju också fort.. men ja.. hur som helst. Mammas förlossningar har gått fort, även mormors förlossningar har gått fort.


Jag har ju hört att det kan gå i arv sånt där.. så jag funderar på om man kanske borde tänka på det när det väl sätter igång. Eller vad tror ni? Är det bara prat det där om att det går i arv eller?

Jaja.. det får gärna gå i arv men jag vill nog ändå inte att det ska gå SÅ fort. Jag vill gärna hinna vara med om vad det är som händer plus att jag helst inte vill gå sönder så mycket vilket det kan göra ifall det går för fort. Jaja.. snart vet vi ju.. hoppas jag. För jag måste erkänna att jag är ganska less nu. Jag vill bara att bebisen ska komma ut så vi får se vem det är som gömmer sig där inne.

Jisses.. jag hoppas verkligen inte att vi måste gå över tiden alltså. Fy tusan så jobbigt! Men, bebisen bestämmer!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Jag har också hört att det kan gå i arv.
Tror nog att det är sant faktiskt. Med min kusin var det så i alla fall, fast inte fören vid andra barnet. Men det har vi väl pratat om va? :)

Sara sa...

jag hoppas i alla fall att det är stämmer in på mig. :)
Jo jag tror att vi har pratat om det. :)