söndag 26 december 2010

Över för den här gången..

Jahapp.. då var julen över för den här gången.
Vi firade jul hemma hos mina föräldrar plus alla tre bröderna. Morfar, morbror och Johans pappa firade också med oss. Det var en riktigt bra jul. Emil fick träffa tomten och han var inte rädd för tomten det här året. :) Emil fick massor med julklappar! :)

Jag ska försöka lägga in bilder en annan dag och då ska jag skriva lite mer om julen också. Nu ska jag gå i säng och sova. :) Måste bara berätta hur klantig jag var.. jag tog ju med mig bröstpumpen som vi har köpt.. men jag glömde den lilla ventilen så den fungerar inte. Jag skulle verkligen ha behövt pumpen inatt! Min mamma var ju så himla snäll att hon tog hand om Emil hela natten från 00.00 till 08.30. Vet ni hur härligt det var? :) Det enda dåliga med det var att brösten höll på sprängas! Det sprutade mjölk ur de och ont gjorde det.. jag fick handmjölka.. men det gick ju bra det också.. Det var värt att få sova hela natten. :)

Nu ska jag sova!
Vi hörs!

2 kommentarer:

Namárië sa...

Dags att skriva in Emil i infon om dig till höger här på bloggen? :) Kram

Sara sa...

Ja just det! Tack för påminnelsen! :)
Kram