onsdag 12 januari 2011

5 år tillsammans med dig Johan

Igår firade jag och Johan hela fem år tillsammans. Fem år! Vart har tiden tagit vägen?
Tänk att vi fick fira vår 5-årsdag tillsammans med det finaste vi har ---> Emil.
Jag älskar dig fortfarande Johan. Du är världens finaste pojkvän. Du ställer alltid upp för mig, du finns där när jag behöver dig, du är snäll, omtänksam, rolig, underbar, kittlig under fötterna, bra på att laga mat, hjälpsam (om du vill), bra på att reta gallfeber på mig (inte för att det behövs speciellt mycket ibland) och framförallt... världens bästa pappa till vår älskade lilla pojke.
Tack Johan för att du finns och att du gett mig världens finaste son!
Du och Emil är mina favoriter. :)

2 kommentarer:

Namárië sa...

Vad fint du skrivit om din älskling :) Grattis i efterskott till er båda och kram till söta lille Emil!

Jossan sa...

Vad fint :)