måndag 14 februari 2011

Alla hjärtansdag

Jag hade helt glömt bort att det var kärleksdagen idag. Men det hade inte min underbara sambo. Han kom hem med blommor, en nalle och ett sånt där kärlekshäfte. Det fanns bland annat en sida med biobeök, massage, en riktigt god middag och ja.. massa mer. :) Jag blev så glad! Han är toppen! :) I fredags kom han också hem med en blomma. Vi firade nämligen 5 år och en månad. Det blev inget firande på vår fem årsdag så då blev det i fredags istället.
I Lördags hade jag "kalas". Mamma, pappa, min farmor, Patrik, Anneli och po var här. Vi bjöd på karré och potatissallad som blev över från dopet. Sen fikade vi gofika.. kladdkaka och muffins. :) Klockan åtta började melodifestivalen som vi tittade på. Jag hade bjudit över min granne att titta på melodifestivalen. Kul att se med nån som inte bara gnäller. ;) haha. Johan är inget fan av melodifestivalen.
Jag fick ju faktiskt några presenter. En blomma, en diskmaskin, ett objektiv till kameran (det blev ju super bra för nu kan man ju faktiskt zooma lite grann). Jag blev väldigt nöjd. Sen så Hade besöket med sig släpen så vi skulle få tag i bokhyllan som vi fick av Johans mormor. Så himla skönt att äntligen få upp våra böcker. :)

Nej.. nu ska jag sova. Vi hörs! :)

1 kommentar:

Namárië sa...

Vad mysigt det låter som ni haft det! Och vilka bra presenter du fick :)
Vi är också dåliga på att fira på våran årsdag, så det får väl bli någongång framöver :)