söndag 20 februari 2011

Bilder

Så här blev i alla fall luggen... haha.
Tur att håret växer ut.


Texas kom på att man kunde gömma sig i bananlådorna..

Han är så fin min Täckeponke. :)
Jag kommer inte ihåg vilken dag det var men det var då nu i veckan. Jag vaknade av att Texas krafsade på dörren och han jamade.. Jag tyckte det var konstigt eftersom dörren in till sovrummet stod på vid gavel. Så han kunde ju komma in.. det tog ett tag för mig innan jag förstod att han var instängd.. i garderoben. Johan var ju på skolan den dagen så på morgonen när han hade öppnat garderoben hoppade Texas in utan att Johan märkte nåt. Knasiga katt.. :)

Kan man bli nå mycket sötare? Nej, det kan man inte om ni frågar mig och Johan. :)


Sömntutan. :)

En koncentrerad liten herre.

Jag och lilleman är ute på promenad.

Det var så fint ute. Tyvärr så tog jag inte med den riktiga kameran. DUM som jag är.. men vi ska väl ut fler gånger. :)

Det gick jätte bra att promenera efter skoterspåret. :)

4 kommentarer:

Jenny Li sa...

Vaddå "tur att det växer ut"? Jag tycker att luggen blev jättecharmig. Nästan lika charmig som din lilleman!

Sara sa...

Tack Jenny. :) Jo men det blev okey men jag tycker nästan att det blev lite för mycket lugg.. så jag tänkte bara låta en del av luggen växa ut. :)

Jossan sa...

Jag tycker du passade jättebra i luggen :)
Och att man inte kan bli så mycket sötare än Emil håller jag också med om! :)
Oh vad fint det var ute! Såg riktigt härligt ut :)
Stackars Texas! Blir instängd både i garderober och kylskåp ;) För visst blev han det också en gång? :)

Sara sa...

Haha.. ja.. han blev instängd i kylskåpet en gång.. :)