torsdag 10 februari 2011

Uttråkad?

Jag hittade den här på en annan blogg så jag snodde den. Var ju lite roliga frågor. :)

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? mamma och pappa
3. Hur lång är du? 157 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? the Edge of darkness
5. Vem ringde du senast? Mamsen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Håkan min lillebror: Okey. Skoj, följde Dennis med?
7. Vad är dagens planer? Vi har möblerat om i vardagsrummet så vi rymmer bokhyllan som vi har fått av Johans mormor. Så nu är det lite små grejer som ska fixas till.. sen ska vi ta det lugnt.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 09.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej det har jag inte gjort.
14. Vilken är din favoritplats? Jag har nog ingen favoritplats.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm.. Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Johan har fått ett fast jobb med bra lön. Jag jobbar fortfarande inom vården. Emil har fått 2-3 syskon. Vi har flyttat till ett stort hus ute på landet. Självklart har vi en ladugård där Emil har kaniner och några får. Vart i Sverige vi bor har jag inte en blekaste aning om.
17. Vad skrämde dig som barn?
18. Vem fick dig att skratta senast? Johan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Johans gamla bärbara dator.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor, pyjamasbyxor, sockor och amningsbh
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Har aldrig varit full.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor :)
26. Är du social? Ja, jag är nog det. :)
27. Vilken är din favoritglass? Daim kanske.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj.. jag skulle nog åka utomlands. :)
29. Tycker du om kinamat? Ja tack! :)
30. Tycker du om kaffe? Nej tack!
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller nyponsoppa
32. Sover du på någon särskild sida? I sängen eller?
33. Kan du spela poker? Jao.. typ..
34. Tycker du om att mysa? Ja, det gör jag.
35. Är du en beroendemänniska? Nej det tror jag inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Hm.. Nej, jag tror inte det.. eller vänta nu.. När jag pluggade till ssk i Sundsvall så var det en tjej där som var född samma dag som mig.. till och med samma år. :)
37. Vill du ha barn? Jag har ju ett barn men jag hoppas att det vi får fler barn. :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Lilleman
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En apelsin
44. Vem är den roligaste människan du känner? Valmer
45. Välj ett ärr på din kropp? På hakan.. Jag och min kusin cyklade med full fart nerför en ganska lång backe och längst ner så började framdäcket vobbla och då ramlade jag.
47. Vad har du för ringsignal? Hope and Glory med Måns Zelmerlöw
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jepp
49. Flirtar du mycket? Ja, med Johan. Haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min lägenhet i Sundsvall
51. Kan du byta olja på bilen? Självklart!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hypnotisören

1 kommentar:

Annika sa...

Men Sara,fundera lite över svaret på fråga 23.... (I´m back)