söndag 6 februari 2011

Dop


Vi hade dop för Emil igår och det gick super bra. Emil var vaken i kyrkan och han var nöjd. När Emma sjöng så lyssnade han verkligen. Hon var så duktig. Jag blev då tårögd! När det var färdigt i kyrkan så gick vi till herrgården för att äta karré och potatissallad. Det var super gott. Emil somnade när vi gick från kyrkan och han sov ändå tills vi skulle börja städa. Då var han hungrig och ville ha en ny blöja. Han var så himla snäll och han hann sitta hos många olika personer. Det var riktigt lyckat. Emil måste ha blivit helt slut efter dopet för han sov hela natten. 7 timmar i sträck! Underbart! :)

Sen måste jag få tacka våra föräldrar som verkligen ställde upp med allt. Det skulle aldrig ha gått utan de. :) Tack!

Och sen måste jag tacka Emma som ställde upp och sjöng! Jag är så glad att hon kunde och ville.


-----------------




Han älskar när man visslar.. då får man nästan alltid ett leénde som det här



Här myser vi hel familjen. Jag, Texas, Emil och Johan. :)


Jag tror att Emil gillar One Tree Hill. :)


På fredagar har de ju öppen förmiddag i Hissjö. Jag och Emil brukar gå dit och där har de en sån här super fin babysitter. Den gillar han. Vi har fått en babysitter men den tycker han inte alls lika bra om. Han kanske börjar tycka om den när han blir lite äldre. Vi får hoppas på det. :)

2 kommentarer:

Jossan sa...

Vad fina ni var på dopet :)
Och guuu va gullig Emil är alltså! Har nog aldrig sett en sån gullig unge nästan! :)
Syns att han är med "med" nu, mer medveten liksom. Kul :)
Kram på er!

Catarina sa...

Oj vad stor han syns nu! Mycket fin bild på er från dopet.