onsdag 23 februari 2011

Vadå amningshjärna?


Nej, jag är inte alls virrig. Inte det minsta..

Vi hade tid på BVC idag kl 10 och jag som inte är van att stiga upp så tidigt låg verkligen så länge jag bara kunde i sängen innan jag blev tvungen att stiga upp. I alla fall.. jag fick mig upp till slut och jag hann fika och ge lilleman mat. Det blev inte ens stressigt. När vi suttit en liten stund i väntrummet så frågar Johan mig -"är du säker att vi har kommit rätt tid?" jag tar fram det gula kortet där bvc-sköterskan har skrivit upp tid och datum.. oooops! Jo, vi har kommit rätt tid men fel dag och fel MÅNAD. Det var visst tisdag den 23 MARS kl 10.. som vi skulle vara där.. och inte onsdag 23 februari kl 10. :)
Hm.. kan man bli virrigare? Jag hade ju haft fram det där kortet och dubbelkollat så vi skulle komma rätt tid och dag och allt.. men ändå så blev det inte rätt. Nästa gång får Johan kolla på kortet. För förra gången vi var på BVC hade jag ju tagit fel på tiden. Då kom vi 4 timmar tidigt istället. :) Så länge jag inte kommer för sent är det ju bra.

Inga kommentarer: