onsdag 2 mars 2011

40 barn!

Jag och Emil var ju på öppna förskolan igår och det var babysång igår. Det var 9 bebisar där och det tyckte jag var många, men då berättade kvinnan som jobbar där att det brukar vara runt 25 stycken barn där så hon tyckte det var lite. På förmiddagen hade det varit 40 (!!) barn på öppna. Kan ni fatta det? Det är ju hur mycket ungar som helst och vart fick alla plats? haha.. ja, alltså jag kan ju verkligen tycka att jag borde hitta en person som jag kanske kan börja umgås med men vi får väl se hur de blir med det. De flesta verkar ju redan känna varandra och det brukar ju inte vara så bra när man kommer som ny. Men det kommer nog bli bra. Måste nog börja åka dit flera dagar i veckan. :)

Nej, nu ska jag fika och umgås lite med min underbara son som har gjort ännu en helnatt utan mat. Så underbart skönt!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Oj vad roligt att det brukar vara så många där.
Sätt dig med ett gäng som ser trevliga ut, snart är du nog också en i gänget så trevlig som du är :) Vem vill inte vara kompis med dig liksom?!

Sara sa...

Haha.. tack josefine. :) Jag får göra det nästa gång. :)