tisdag 8 mars 2011

Glad

Jag är så fruktansvärt glad att Emil är frisk och går upp bra i vikt. Måste vara jätte jobbigt när ens barn inte går upp i vikt.

__________

Igår var jag och Emil inne i stan och åt på Max med en kompis -->Ida. Vi pratade och hade det riktigt trevligt. Emil låg i vagnen medan jag åt min hamburgare men sen ville han komma upp. Han satt hos Ida och han såg så himla rolig ut när han satt där. Då tittade han på allt folk som gick förbi och sen skrattade han. Haha. Han såg så busig ut när han gjorde det. Kan inte förklara hur det såg ut men kul var det. :)
Sen åkte vi till Ida så Emil fick äta och sen skulle Ida på IKSU och träna så då hämtade jag och Emil upp pappa Johan som var på skolan (som ligger precis bredvid IKSU).

___________

Idag har jag och Emil varit på babysång. Han tyckte det var mycket roligare idag för nu satt han och tittade på alla som var där (jag tror det var 12 barn idag). Jag tror det var för att han sovit precis innan vi kom dit. När vi var nöjda där så åkte vi på media markt för att köpa en kabel som man kan koppla mellan tv:n och datorn men jag inte om det blev rätt. Ska be Johan koppla in det där. Jag ser ju lite olika serier på datorn och det vore ju kanon om jag kunde se från datorn men på tv:n. :)
Sen så har jag varit på en promenad med min granne. Det var synd att det blåset så himla mycket annars skulle det ha varit riktigt skönt ute. Men det var förstås skönt ändå. :)


Inga kommentarer: