torsdag 10 mars 2011

Kalas

Igår var vi på kalas hos en av Johans klasskompisar som också är nybliven pappa. De fick också en pojke som är född 9 december -10 så det skiljer bara ca två veckor mellan de. Det var jätte trevligt! Men helt otroligt vilken skillnad det var på våra pojkar. Jag vet att man inte ska jämföra men det är ganska svårt. Deras pojke kunde knappt hålla upp huvudet själv medan Emil till och med kan rulla runt. Det är coolt att det kan skilja så mycket men ändå inte. Just nu känns det som att jag önskar att Emil inte kunde rulla runt.. mycket enklare då han bara låg på golvet och var nöjd. Nu vänder han sig på mage och ligger och gnäller och håller på.. lite jobbigt faktiskt. Men det blir väl väl bra till slut.

______________________________

Idag har jag varit duktig. Jag och Emil tog oss en promenad i det super härliga vädret sen hackade jag is i 40 minuter och sen körde jag ett pass med zumba - abs, buns and thighs. Känner mig lite duktig i alla fall.

Nu ska jag sova!

Ha det bra så hörs vi. Ska se om jag kanske lägger in lite bilder imorgon.

2 kommentarer:

Annika sa...

bilder när du kör Zumba alltså....

Sara sa...

Haha.. nja.. det var nog inte riktigt de bilderna jag tänkte på. :)