måndag 28 mars 2011

Huvva..

Jag har beställt kläder nu.. Det blev två linnen, två tunikor, en cardigan, tre klänningar och två par leggings. Vi får väl se om det passar.. förmodligen kommer jag behöva skicka tillbaka några av plaggen. Det är ju väldigt sällan som allt man har beställt passar. Jag hoppas klänningarna som jag har beställt ska sitta bra. Det är ju så skönt med klänningar på sommaren.. Då har jag då ladda upp för sommaren och om nu alla de där kläderna passar så kommer jag storrensa min garderob. :)

2 kommentarer:

Namárië sa...

Kul med nya kläder! Det är ju en förbrukningsvara, så det tycker jag absolut man ska unna sig :)
Dock behövs, som du själv sa, att man rensar garderoben ibland så att man inte bara fyller på och sedan använder ca 10% av innehållet ;)
Du får gärna lägga upp bilder sedan om det blir så att du behåller några av plaggen!

Sara sa...

Ja det är så roligt med nya kläder. Synd att det är väldigt sällan jag hittar kläder till ett bra pris som jag riktigt trivs i. Men jag hoppas på de här som jag har beställt. :)
Jag ska försöka lägga upp bilder. Du kanske får påminna mig om ett tag. :)