fredag 25 mars 2011

Snygging!

Jag lockade mitt hår nu ikväll och sen tog jag lite snygga bilder.. jag måste erkänna att jag är rätt så sexig på de tre översta bilderna. Eller vad tycker ni? ;) haha



Så där ser det ut när jag gör mina valpögon.

__________

Bilderna här nere blev ju helt okey.



________________

Imorgon åker vi till Skelleftehamn för att vara på klädbytardagen som de har där på örjanskolan, kl 09.00 börjar det. Sen kl 13.00 ska vi på kalas hos Patrik och Anneli. Anneli fyller nämligen 25 år på måndag så det måste ju firas. När vi ätit tårta och gofika åker vi till min farmors lägenhet (farmor är i Norsjö i helgen så vi har lånat hennes lägenhet) för att äta middag, vila och fräscha till oss inför den kommande festen som Anneli ska ha på kvällen. Mormor och morfar ska vara barnvakt till lilleman då så vi ska bara vara Sara och Johan och det känns riktigt skönt. Jag längtar men oj vad jag kommer sakna lilleman. Det blir ju egentligen inte så länge vi kommer vara borta från Emil eftersom vi ska sova i lägenheten och Emil är ju där tillsammans med mormor och morfar men det känns som att han är långt borta. Blev kanske lite virrigt.. jag borde gå isäng så jag orkar med morgondagen.

Ni får ha en bra helg så hörs vi!

3 kommentarer:

ensofia sa...

Japp, de 3 första oerhört charmiga, dom 2 sista JÄTTE fina!!!

KRAMAR!!!

Jossan sa...

Haha, ja dom översta var riktigt sexiga du ;)
Dom tre understa var superfina! Har du färgat håret också? :)

Sara sa...

Tack så mycket! :)

Nej, det var ganska länge sen jag färgade håret.. typ 5-6 månader sen. :)

Kram!