tisdag 29 mars 2011

Sommaren

Just ja.. jag har ju glömt att berätta..
Johan har fått jobb i Norsjö i sommar! :)

Det betyder att vi kommer att bo hemma i Norsjö hela sommaren (ca tre månader).. vi kommer dessutom att bo i hus! Oj vad jag ser framemot sommaren. Jag tror att det kan bli en riktigt bra sommar.
Johans pappa har ju ett hus som han har hyrt ut men nu är det tomt så vi ska bo där. Jag hoppas det blir bra. Det kan nog bli lite jobbigt också eftersom huset ska fräschas till så det kommer kanske vara mycket spring hos oss men hellre så än att jag och Emil ska bo i Umeå eller att vi alla ska trängas hos antingen min familj eller Johans familj. Det skulle nog inte bli så bra.. Skulle det nu bli helt galet så är det ju bara att åka tillbaka till vår lägenhet i Umeå. :)
Jag tror nog att det kommer bli bra. Nu ska vi bara försöka låna ihop lite möbler så vi slipper ta nåt härifrån Umeå. Vi har lyckats låna köksbord och en soffa.. då skulle vi ha haft lite porslin, (lampor?), och en säng. Sen klarar vi oss nog ganska bra.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen.. jag tror att det blir toppen! :)

2 kommentarer:

Namárië sa...

Grattis till Johan! Och dig & Emil också förståss :)
Hoppas ni får tag på möbler. Tyvärr har vi inga möbler eller porslin att låna ut nu, men det löser sig säkert för er!

Sara sa...

Tack!
Ja, jag tror det kommer lösa sig.. annars har vi ju knut´n. ;)