söndag 6 mars 2011

Zumba - Lilleman

Zumba
Jag har nog inte berättat att jag har varit inne på tradera och shoppat loss. Haha.. nej men jag kom på att jag skulle se om de hade zumba till vettigt pris på tradera så jag kollade runt och la några bud.. tillslut vann jag en auktion och tre dagar senare fick jag ett paket med mitt efterlängtade Zumba!
Idag har jag provat träna lite zumba och jag är glad att jag inte har lagt ut 600 kr på att köpa ett nytt för det är det inte värt. Bildkvalitén är ganska dålig och ljud och musik är inte heller så bra. Men i alla fall så har jag tränat i ca 50 minuter idag och jag gissar att det kommer kännas imorgon. Trots dålig kvalité så är jag ganska nöjd och det är faktiskt riktigt skoj. Synd bara att de inte hade bättre musik till.. :)
När jag köpte det här så tänkte jag att jag måste börja träna men har inte råd att betala för dyra gymkort eller att dansa (salsa kostar 700 kr utan partner och då är det 10 tillfällen). Så då fick jag för mig att jag skulle gilla zumba eftersom det är dans. Om några veckor får vi jag väl berätta hur det har gått. :) haha
___________________________

Lilleman
Vände på sig för förrsta gången ikväll! :) Han låg på rygg och helt plötsligt så ser jag hur han ligger på sidan/magen. Så då la jag han på rygg igen för jag ville ju se om han kunde fler gånger och visst kunde han det. :) Däremot så ville han inte göra det sen när jag hade letat fram kameran. Hoppas han gör det igen imorgon.. men jag skulle väl tro det.


3 kommentarer:

ensofia sa...

Duktiga Emil <3

Namárië sa...

Zumban kändes ordentligt i kroppen :) Provade magpasset. Kanske är det skillnad? Ingen aning?
Heja Emil! Nu börjar det ;)

Sara sa...

Ja, idag vände han sig helt och han kunde till och med ta fram armen så han kom helt på magen. :) Jag är så stolt. :)

Har du också zumba hemma? Ja, jag körde abs, buns and thighs. Det var ju faktiskt ganska kul.. :) Men jobbigt. haha. Ska köra ännu ett pass imorgon.
Ja nu börjas det! :)