måndag 25 april 2011

5 månader..

..igår. Ja, tänk att lilleman blev fem månader igår. Jisses vad tiden går fort!
Han har börjat prata igen.. men nu pratar han ganska högt och mycket! :)
Det är kul att han växer och utvecklas hela tiden men samtidigt lite läskigt att det går så fort.


-----------------------------------

Det komme aldrig nån fortsättning på mitt förra inlägg.. jag tror att jag skippar det. Men vi har i alla fall haft en bra vecka i Norsjö i alla fall. Vi har hunnit göra ganska mycket i huset. Nu är toan snart färdig och så fort den är färdig kommer vi att kunna städa hela huset och sen flytta in. Jippie!! :)
Jag har fotat huset så jag ska försöka lägga in lite bilder nån dag.
Sen har vi även hunnit vara nere vid farmors sommarstuga och grilla två dagar i rad vilket var super härligt och jätte gott. Tok bra väder. Vi har haft ca 25-30 grader i solen och vindstilla.. hur skönt som helst! Jag har har åkt motorcykel med min farbror och det var underbart! Vill ha motorcykelkortet men det får nog bli nån annan gång. :)
Och nu är påskhelgen slut och Johan har åkt tillbaka till Umeå medan jag och Emil är kvar i Norsjö. :)

Nu ska vi ut på en promenad, vi hörs!

Inga kommentarer: