måndag 18 april 2011

Norsjö

Ja, vi åkte hem till Norsjö i lördags och kommer vara här till på söndag. Det känns bra.
I lördags var det marknad här i samhället. Var inte så många knallare här men ungefär som det brukar vara. Det var trevligt att träffa lite folk och det bästa av allt var de varma chipsen som jag åt. Haha. På kvällen åt vi grillat hos mina föräldrar och det var riktigt gott sen hade jag och Håkan (lillebror) vattenkrig.. mamma tyckte väl inte att det var så smart att ha vattenkrig inomhus men vi hade kul i alla fall. :D
På kvällen var det fest lite överallt för hotellet hade ju öppet och då måste man ju passa på att gå ut. Johan var hemma med lilleman medan jag och en kompis var ute på samhället och spanade in alla fulla människor. Vi satt i hennes bil utanför hotellet som två nyfikna tanter och spanade in allt folk. Där vid 00.30 åkte Becka hem så då gick jag ut och pratade med mina bröder. De var ju förstås ute och partajade.. Håkan hade betalat in sig på hotellet. Han kom ut för att ta lite luft och sen fick han inte komma in igen då vakten tyckte att han var för full (typiskt Håkan). Sen så hade han lyckats bli slagen av nån också (typiskt Håkan). Han vet fortfarande inte vem.. Jaja.. sen så stod jag utanför ingången till hotellet och pratade med Håkan, Dennis och Vanja plus en äldre karl.. den där karln började prata med Vanja och ta henne på kinden och ja.. han tyckte att hon va "Såå vacker".. då började Håkan "Det där är faktiskt Dennis tjej, det där är faktiskt Dennis tjej.." Haha.. ja..

Nej nu måste jag ta en paus.. Johan ringde så vi ska tvär åka på Teab och kolla på våtrumstapeter.

Vi hörs!

Inga kommentarer: