söndag 3 april 2011

Vilken Helg!

Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags var det fredagsmys med potatisbullar och bacon till middag och som fredagsgodis blev det popcorn för min del och sängen för Johans del. Johan var super duper trött (som vanligt) så han gick i säng jätte tidigt. I lördags kom Johans pappa hit, jag trodde att Johans bröder skulle följa med men de var upptagna. Greger höll på flytta in i sin nya lägenhet och Markus vet jag faktiskt inte vad han gjorde.. men i alla fall.. Po kom hit vid 12 tiden så då käkade vi lunch och sen åkte vi på K-rauta där vi kollade på lite tapeter (Huset som vi ska bo i i sommar ska ju som jag sa fräschas till) och vi hittade många fina men de var rätt dyra. Sen gick vi in en snabbis på Media Markt men Emil var less så vi körde hem så lilleman fick äta och så.. då klockan blev halv fem åkte vi in till stan igen för att käka middag. Po bjöd oss på kinamat --> Great Eastern och det är ju så himla gott där. För min del blev det stekta nudlar med kyckling och det var jätte gott. Tack po för den goda maten! När vi ätit åkte vi till coop där vi också kollade på tapeter och de hade likadana som på k-rauta men till ett bättre pris. Då lilleman varit vaken i princip hela dagen så blev han väldigt gnällig och trött inne på coop (klockan var ju faktiskt läggdags, 19.00) så därför skyndade vi oss hem.
Idag har vi också varit på coop.. Vi bestämde oss tillslut för vilka tapeter som ska vara i hallen så därför åkte vi in idag igen för att köpa de. Jag tror det blir kanon!

Nej.. nu ska jag se lite gilmore girls också hörs vi imorgon!

Förresten, min mamma fyllde år igår så nästa helg när vi åker hem till Norsjö så ska vi hinna äta tårta hos mamma och även hos Johans lillebror som fyller år på söndag (10 april).

Grattis i efterskott till världens bästa mamma!

Inga kommentarer: