måndag 4 april 2011

Ian Somerhalder


Jag har nog sett för mycket vampire diaries.. jag drömde nämligen om Ian Somerhalder inatt. Han som spelar Damon i den serien. Jag kom inte riktigt ihåg vad drömmen handlade om mer än att Ian/Damon var med i drömmen.. haha. Jag tror att han var vampyr i drömmen men jag vet inte säkert.
Jag tycker att han är riktigt snygg faktiskt.. åtminstone i vampire diaries. :)
Vad tycker ni?
Har ni nån karaktär/skådespelare som ni tycker är riktigt snygg? Jag har många som jag tycker är riktigt snygga. Haha.




Ian Somerhalder (Damon Salvator), Nina Dobrev (Elena Gilbert) och Paul Wesley (Stefan Salvator)


Nej, jag ska se om jag kan hitta på nåt att göra
till middag. Ha en bra kväll!

4 kommentarer:

Namárië sa...

Var tvungen att googla honom, för han kändes så bekant. Och visst har man varit med i massor av olika filmer/serier där man kan ha sett honom :)
När jag följde "Prison Break" drömde jag om karaktärerna där. Likadant när jag läste "Twilight"-böckerna ;) Det blir nog bara så när de upptar så mycket om ens vakna tid?
Håller med om att det finns många snyggingar. Jude Law är fin, likaså både Robert Pattinson (Edward) och Taylor Lautner (Jacob), men bara som sina karaktärer i filmerna.
Det är alltid roligare att se en film/serie om det finns ögongodis att titta på :)

Sara sa...

Ja, i den serien finns det ju riktigt många som ser bra ut. Egentligen är det väl inte konstigt att jag drömmer om de personer som jag sitter och tittar på dygnet runt känns det som. :)
Jag var tvungen att googla på Jude Law för jag hade ingen aning om vem det var men jag måste nog hålla med om att han hör till snyggingarna och det gör helt klart Taylor Lautner också. Han är en riktig snygging.. jag älskar hans karaktär i Twilight.
Håller jag med om!

Namárië sa...

Saaaraaaa, I blame you ;)
Jag har börjat följa "Vampire diaries" och har snart hunnit igenom hela första säsongen. Visst är "Damon" snygg. Men lite elak? Han kanske blir snällare framöver? :P
"Stefan" är riktigt snygg också och likaså "Elenas" lillebror "Jeremy", även om han är lite ung.
En riktigt bra serie hur som helst! Jag måste se ett par avsnitt varje dag, för det är ju så spännande! TACK för tipset ♥

Sara sa...

Haha! Sorry.. ;)
Ja precis.. han är snygg men elak.
Håller helt med om att Elenas lillebror också ser bra ut och Stefan förstås. :)
Jag gillar den serien starkt.. just ja.. har ju kommit ett nytt avsnitt sen jag såg det senast.. måste se! :)
Varsågod!