tisdag 3 maj 2011

Dålig uppdatering

Jag har varit dålig på att uppdatera nu den senaste tiden men ska försöka komma igång med bloggandet igen. Jag har massor med bilder som jag skulle vilja visa.
Ska se om jag kanske tar mig för att lägga in några bilder i morgon men räkna inte med det. Ni vet ju hur bra jag är.

Lilleman var tok söt för två nätter sen. Jag vaknade mitt i natten av nåt.. vet inte riktigt vad. Men som vanligt tittar jag ju till lilleman och den här natten har han lyckats lägga sig tvärs över sängen med fötterna som sticker ut utanför spjälerna. Haha.. det var riktigt sött. Tyvärr hade jag borta min kamera så jag fick nöja mig med en mobilbild. Den ska jag försöka lägga in imorgon.
Och nu när vi pratar om lilleman så var vi ju på BVC igår. Han har växt ordentligt sen sist vi var där. Han väger nu 7430 gram och är hela 71 cm lång. :)

Nu ska jag sova. Vi hörs!

4 kommentarer:

ensofia sa...

Lång-smal kille <3

Namárië sa...

Instämmer med föregående talare! W var rundare och kortare vid Emils ålder :)

Sara sa...

Ja, han är ju det. Det har han garanterat fått från sin pappa. :)

Jossan sa...

Oj, vad han växer! Nästa gång vi ses kanske han har växt om dig? ;) Nej då, men fort går det!
Hihi toker, han får akta så han inte fastnar mellan spjälorna! :)