måndag 23 maj 2011

Fotografering!

Det gick ganska bra att fota lilleman idag. Han skulle ha behövt sova en timme innan vi åkte men det fanns inte riktigt tid för det men som sagt. Det gick ganska bra ändå. Det som är svårt är ju att kunna välja ut bara nån bild. Synd att det är så dyrt att gå till en riktig fotograf.. men det känns som att det kan vara värt det. :)

Här kommer några av bilderna:

Lilleman var lite grinig här på slutet så det var svårt att få nån bra bild av oss alla tre.




Allting ska in i munnen..

Det är jobbigt att vara hos fotografen.










1 kommentar:

Carro sa...

Sv: Jaaa, taaack!!!
Känns lite fel ibland för han klagar ALDRIG på mig. Inte till mig iallafall. Men han kanske tänker massa onda tankar om mig?, vem vet? :P
Men han säger de aldrig rakt ut till mig. Känner mig som en surkärring ibland :P