tisdag 24 maj 2011

6 Månader!

Tänk vad sex månader går fort!
Min prins bara växer och utvecklas hela tiden.. vilket förstås är roligt. :)

Här är lilleman endast en dag gammal

:)

Nu har den lilla bebisen blivit en bebis som kan nypas, HÅRT! :)

Min älskade lilla prins.

"Gung, gung"

"Det är inte kul att gunga mamma.."

Snygg solhatt har han fått och en smarrig fisk. :)

Oj vad jag älskar den här lilla människan!


-------------------------------------------------

Nu ska jag baske mig gå i säng i vettig tid!
Sov så gott!

2 kommentarer:

Namárië sa...

Han är för söt eran lille Emil! :)
Vänta bara tills han börjar prata! Lika roligt för honom själv som föräldrarna. Man får sig ett gott skratt när de plötsligt börjar upprepa ord ;)

Sara sa...

Tack. :)
Ja, jag längtar nästan till han börjar prata lite grann. :)