tisdag 31 maj 2011

Framme

Vi kom till Järpen tillslut. Som jag misstänkte så var inte jag och Emil iväg redan kl 8 imorse men däremot så kom vi os iväg där vi halv nio tiden vilket var helt OK. Resan gick bara fin fint. Vi plockade ju upp mamma i Åsele och vi fick en extra passagerare då en äldre dam inte hade kollat så bussen hon skulle åka med gick. Hon åkte från Rusksele och skulle byta buss i Åsele men den bussen som hon skulle byta till har bytt tid så den går inte den tiden som den alltid har gjort vilket blev lite tokigt för en stackars tanten. Men snälla som jag och mamma är så fick hon åka med oss då vi lix skulle till Östersund. Det var en trevlig tant som pratade med Emil och höll han i handen och ja.. jag tror att de hade det ganska bra där bak i baksätet. :)
När vi shoppat färdigt i Östersund så körde vi en genväg till Järpen. Vi körde över frösön och det var riktigt vackert efter den vägen alltså. Wow! Jag skulle kunna tänka mig att bo på t.ex Rödön. Ja Tack! :)

Nej usch vad klockan har blivit mycket.. nu IGEN!!
Nu ska jag sussa sängen.. hoppas inte jag ligger på golvet imorgon när jag vaknar.. jag har ett hål i min luftmadrass som jag har försökt tejpa igen men jag gissar att det håller dåligt.. måste köpa riktig laga-håll-lapp imorgon.

Sov Gott

Inga kommentarer: