söndag 29 maj 2011

Packat och klart

Nu har jag packat det vi ska ha med oss och burit ut nästan allt till bilen så imorgon ska vi försöka ta oss iväg vid 8 men vi får väl se hur det ska gå.. haha. Nej men det kommer förmodligen gå bra för jag är jätte taggad! Jag tror det blir en jätte bra vecka det här. :)

________

Jag är ganska säker på att lilleman har en tand på G för han är riktigt gnällig, eller det är han egentligen inte heller.. han vill bara inte ligga på golvet och inte sitta i gå-stolen vilket han brukar älska men inte nu.. han har dessutom varit svår att lägga nu två kvällar i rad. Sen så suger han och biter på allt lite mer än vanligt. Tutten äter han på hela tiden!
Idag när jag kände i munnen så var det vasst i överkäken så där är det garanterat tänder på G. Spännande med tänder men oj vad jag kommer sakna hans tandlösa leende!

Nej, nu är det sängdags.. på riktigt.. måste ju upp imorgon!
Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: