torsdag 26 maj 2011

Header

Ja, som ni ser så har jag lagt till en bild där uppe.. jag vet inte om det är det som kallas header eller..? I alla fall så skulle jag vilja kunna göra fina headers.. men ja.. jag vet inte riktigt hur man gör. Antingen får jag be nån om hjälp eller så får jag prova mig fram.
Den här tjejen är i alla fall super duktig på att göra fina headers.
Hon har ju faktiskt erbjudit sig att hjälpa mig så jag kanske borde slå till. :)

Bilden som jag har som header just nu är ju en ganska söt bild på Emil då han försöker äta upp glasbordet som vi har och som för övrigt ska bort så fort som möjligt för det är inte barnvänligt för fem öre! Så om nu nån är sugen på ett glasbordet så är det bara att komma och hämta det! :)

Jaja.. Nu borde jag ju ta och leta åt sängen!
Sov gott och dröm söta drömmar.

Inga kommentarer: