onsdag 25 maj 2011

BVC

Idag har vi varit på BVC och det var tänkt att lilleman skulle få 5-månadersvaccinet idag men då han är förkyld så skippade vi det idag och tar det nästa vecka istället. Och ja.. han är en månad efter med vaccineringarna för bvc-sköterskan hade tänkt lite fel men det gör ju ingenting.
Läkaren var där idag och allt såg då bra ut vilket känns skönt.
Sen så har han ju vuxit sen sist.
Han väger nu så mycket som 7800 gram och är konstigt nog kortare är förra gången.. nej men jag vet inte vad jag lyssnade med förra gången.. för jag trodde att han var 71 cm lång men det var han inte.. haha. Idag var han i alla fall 68 cm. Om jag såg rätt så var han 67 cm förra gången. Gissa om jag blev förvånad då jag såg att han "krypmt" sen sist. Haha.. Aja.. tur att det var jag som var virrig, som vanligt alltså. :)

Nej.. jag kanske borde göra mig redo för sängen nu.
Sov så gott!

Inga kommentarer: