måndag 16 maj 2011


Så himla fina bilder!
Önskar att jag också kunde fota sådär. Det är ju så dyrt att gå till de som faktiskt kan. Jag kanske borde göra ett seriöst försök nån gång att själv ta lite extra fina bilder. Alltså typ hänga upp ett vitt lakan eller nå och sen ha lite rekvisita.. ni vet.. :D haha
Ja.. det borde jag prova.. Emil har ju mycket fina kläder så ja.. måste nog prova nån dag. Han fyller ju snart 6 månader så jag får väl försöka då. :)

______________________________

Tidigare idag försökte jag lägga in bilder på huset vi ska bo i i sommar men det gick inte. Jag har gjort ett collage men jag vet inte varför det inte går lägga in.. det står att det har inträffat ett internt fel..? Kan det vara så att filen är för stor kanske?
Hm.. måste nog prova göra den mindre..

Men ni får ha en bra kväll.

Inga kommentarer: