fredag 27 maj 2011

Långpromenad

Vi har varit på en promenad nu på morgonen tillsammans med grannen och hennes dotter. Det var som vanligt riktigt trevligt och det är så mycket roligare att promenera då man har sällskap. Sen blev ju bjuden på fika hos de så vi ska bara äta lunch och sen gå över. Om jag inte hade det så osnyggt här hemma så kanske man skulle våga bjuda över de men men..
Jag ska försöka hinna dammsuga och städa Texas kattlåda idag. När jag har gjort det får jag känna mig ganska nöjd i alla fall. :)

Jag och Emil gick på en långpromenad även i onsdags. Då vi hade varit på BVC bestämde vi oss för att åka till Johan och parkera bilen där och sen gå in till stan och spana in lite folk. Det tog 2 1/2 timme att gå fram och tillbaka. Det kändes i benen sen på kvällen kan jag säga. Haha.

Nej.. nu ska vi äta.
Ha en bra helg!

Inga kommentarer: