fredag 13 maj 2011

Va tusan!

Jag hade ju lagt in flera bilder och skrivit en massa.. men det inlägget finns inte här!?

Åh!

Jag får väl göra ett nytt försök då!

______________________________________________________________

Vilken dag jag hade igår!
Dagen började redan kl sex på morgonen..

"god morgon mamma." :)
..av att lilleman hade vänt sig på magen i sin säng för andra gången. Det är ju tur att han är söt för jag kan väl erkänna att jag inte var speciellt sugen på att kliva upp redan då men vad gör man inte för världens sötaste grabb. :)

Vi skulle ju lix upp för att skjutsa pappa Johan på jobbet för vi behövde bilen så egentligen gjorde det inte så mycket att han vaknade tidigt just den dagen. När vi skjutsat Johan på jobbet åkte vi till ica MAXI för att handla. Det var härligt att handla redan kl 8, det var nog nästan bara jag och Emil där. När vi kom hem tog vi det lugnt och vilade en stund för sen skulle vi in till stan och träffa Andrea. Vi fikade och sen gick vi en sväng på stan. Riktigt trevligt faktiskt. Blev nästan ingen shopping för min del då det är fattigt i veckan. Jag köpte en solhatt (eller vad det nu heter) till lilleman och en tröja till mig som jag hittade på rean för 50 kr.
När klockan blev halv fem åkte vi och hämtade Johan på jobbet och sen åkte vi hem och hade en lugn och skön kväll.

Ja.. det var vad som hände i torsdags. Det var skönt att komma ut en sväng. Johan har varit tvungen att ha bilen hela veckan för han har haft "inskolning" på sommarjobbet i veckan så jag och Emil har varit hemma hela veckan.

_______________________________________

Nu kommer lite blandade bilder:

Emil beundrar sina gossedjur som har tagit plats i bokhyllan. Eftersom vi inte har nån annan plats till hans gossedjur och inget annat kan vara i bokhyllan så får gossedjuren stå där tillsvidare. Inte så snyggt men vem bryr sig? :)

Premiärtur i gungan som finns här på gården.

Premiärtur i sittdelen.

Jag och Emil myser!

Smart att ha en spegel så man kan se lilleman även fast man kör. :)

Emils nya skor, tufft va? haha

Jag har äntligen satt upp Emils lampa. Bättre sen än aldrig.

Jag tror att jag fick med det som jag hade skrivit om sist. Hoppas det här fungerar nu då..

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: