torsdag 12 maj 2011

Vilken dag!


"God morgon mamma! :)"
Så här började min dag.
Det är tur att han är så söt när han väcker mig kl 6 på morgonen. :)
Det här är andra natten som han vänder sig på mage i sängen. Förra natten så låg han och pratade väldigt högljutt klockan 3 på natten. Han somnade inte om förrän vid 4.. Eftersom han fick käk då så trodde jag att han skulle sova ganska länge på morgonen men icket.. halv sju gjorde han morgon. Aja.. kunde ju ha varit värre. :)
Ja, imorse så vaknade jag av att han höll på grejja på i sängen.. han har börjat ta tag i sängkanten nu så det är nog dags att sänka botten nu!



Han beundrar sina gossedjur.
Eftersom inget annat kommer att kunna pryda bokhyllan så fick Emils mjukisar göra det. Det blev ju inte så jätte fint men det får vara sådär tills lilleman har fått ett eget rum.

Premiärtur i gungan som finns här på gården.

Premiärtur i sittdelen! Oj så stor min lilla kille har blivit!

Mys! :)
Mycket bra med en spegel där bak så att jag kan se lilleman när jag kör!

Visst har han fått snygga skor? haha. :)

Jag har äntligen satt upp lillemans lampa.. bättre sent än aldrig. :)

_____________________________________________________

Det här var ju bara några bilder.. får se om det kanske kommer fler inom inte alltför länge.
Hur som helst så har jag haft en riktigt bra dag idag.
Som sagt så gjorde lilleman morgon redan kl sex i morse och det gjorde väl inte speciellt mycket egentligen eftersom vi lix skulle skjutsa pappa Johan på jobbet idag då vi behövde bilen. Johan skulle vara på skolan kl kvart över 8 så när vi hade lämnat av han åkte vi på Ica MAXI och handlade. Det var riktigt härligt att handla så tidigt på morgonen. Nästan inget folk vilket var riktigt härligt! När vi handlat åkte vi hem och tig det lugnt, vilade en timme och sen så åkte vi in till stan igen men den här gången för att ta en fika med Andrea. Det var riktigt trevligt. Vi gick även en sväng på stan men det blev inte mycket shopping för min del då jag är extra fattig den här månaden. Emil fick sig en fin solhatt (eller vad det nu kallas) och jag hittade en myströja på rean för 50 kr. Vid halv fem tiden åkte Andrea hem och jag och Emil åkte och hämtade pappa på jobbet. Ikväll har det bara varit lugnt.
Som sagt, jag är väldigt nöjd med dagen! :)
Det var skönt att komma ut.

Imorgon är det äntligen fredag.
Ni får ha en bra helg!


1 kommentar:

Jossan sa...

Riktigt snygga skor ;)