tisdag 14 juni 2011

Grattis


Ja.. ni kanske såg mitt super smarta inlägg.. typ fyra bokstäver.. hm..
Det var nämligen så att Johan fyllde år igår.. och han fick en ny telefon av sin pappa.. det är förstås en sån där super duper telefon. Inte en iphone men nästan.. motorola tror jag den heter.. i alla fall.. på den kan man vara ute på internet.. Jippie! Så när Johan hade gått isäng lekte jag med hans telefon.. jag försökte skriva ett blogginlägg.. men det gick inte så jätte bra. Haha.
Nu sitter jag hemma hos min päron och skriver. Det fungerar ju bra det också.

Jag och Becka har varit på frasses idag sen gick på cafét och fika. Vilken dag! Nu blir det mycket studsmatta (hur stavas det?) för min del.
Emil har ju fått en studmatta av sin farfar! :) Perfekt.. haha.

Nej.. nu ska grabben ha käk! Vi hörs

Inga kommentarer: