onsdag 15 juni 2011

Jag har nog inte berättat..

Johan ville ju så gärna sätta potatis i år och det har han gjort också. Han fick hjälp av sin farbror och sitt kusinbarn (som nyss har fyllt 2 år) också men de bilderna lägger jag inte ut då jag inte vet om jag får det.


Här får han hjälp av sin lillebror Greger.

_______________________________________________

Emil har utvecklats massor. Nu tar han sig fram.. han kryper inte men det är inte långt bort. Han ställer sig upp på alla fyra och försöker verkligen krypa men det är som att han inte riktigt orkar.. men snart. Så just nu masar han. Han pillrar på allt, gärna kablar. Sen älskar han djur. När vi är hemma hos mormor och morfar som också har en katt men en lite mer sällskaplig katt än Texas så jagar han katten runt hela huset. Ja, okey.. inte riktigt hela huset men från köket till vardagsrummet och sen hallen och sen in i köket igen.. haha. Ja, det ser för roligt ut. Kanske att jag kan lägga ut nån filmsnutt på det.. om jag har.
Igår när vi var hemma så kom Texas fram och ville prata lite grann och Emil jublade av glädje när han fick se Texas. Han skrattade ett riktigt glädjeskratt!
Förutom att han kryper och jagar katter så har han även börjat få tänder nu.. han har varit lite gnällig i två dar nu och när jag tittade i munnen igår så såg det ut som två vita blåsor i underkäken.. nu idag ser det nästan ut som att blåsorna när som helst kommer att spricka och två små tänder tittar fram. Skoj!

Jag och Emil myser. :)

_______________________________________

Visst har Texas en härlig stil?

Inga kommentarer: