måndag 27 juni 2011

Måla måla måla..

..rött rött rött!!
Ja.. jag målar garaget för fullt.. (eller ja.. inte just nu förstås) det går sakta men säkert framåt. Speciellt idag, lillebror Håkan har hjälpt till. Vi har nog måla ca tre timmar. Nu har vi snart måla halva garaget. Jag tror att jag ska ut och måla mer.. men det blir inte förrän Johan har slutat jobba. Han är hemma men jag kan ju inte så gärna lämna Emil med Johan då han ska försöka jobba. :)
Det är så varmt och skönt ute idag men lite mycket åte..


_______________________

När jag, Johan och Håkan står i hallen så ser vi, genom fönstret på dörren, att Texas är hos grannen.. hur gick det till då vi knappt har haft öppet dörren nånting idag.. hm.. är det nå fönster öppet kanske? Ja.. i köket såklart! Haha.. Texas hade alltså smitit ut genom fönstret. Texas blev inte glad när jag kom och tog in han! Han var ganska söt i alla fall! :)

Nej.. nu är jag hungrig.. ska kanske fixa middagen! Vi hörs och ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: