måndag 18 juli 2011

Åsele

Hur söt var inte den här då?

Jag och mamma var i Åsele i söndags och jag måste säga att jag behövde det. Att få komma iväg och bara ta hand om mig själv. Det var verkligen nåt som jag behövde. Jag rekommenderar det varmt till er alla, speciellt till er med barn.. men det vet ni förstås redan. ;)
Jag har haft fullt med ny energi idag. Jag har haft en bra dag! Oj så skönt det känns när allt man gör inte känns jobbigt och jätte tråkigt!

Men hur vi hade det på marknaden ja.. vi hade det ganska bra. Blev inte så överdrivet mycket shopping men en body till Emil och en sån där smart grej som man mäter upp hur mycket spagetti man ska ta till t.ex fyra portioner. Skit smart, om det fungerar alltså! Sen blev det nå små tjafs.. inget som känns märkvärdigt att skriva upp här.. sen så åt vi typ hela tiden. haha. Är väl som det ska vara då.
Nej men det var en bra dag.
Tack mamma för att du ville följa med mig!

______________

Idag har Johan jobbat hemifrån men det går nog inte så jätte bra för han att jobba hemma då jag och Emil också är hemma. Men han måste ju göra vissa saker hemma då han har lite kontorsjobb också. För det mesta är han ute i skogen. Han gör ju skogsbruksplaner, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det för er som inte vet.. men.. han gör en plan till markägaren om hur han ska ta hand om sin skog på bästa sätt.. typ.. eller nå sånt. haha. Måste nog kolla med Johan så det blev rätt.. men jag tror att det är nå sånt.

Nu har jag börjat svamla så jag borde nog ta och gå i säng!
Sov gott och jag hoppas ni får en bra dag imorgon.
KRAM

Inga kommentarer: