lördag 16 juli 2011

Husmålning - Allergi

Det har ju hänt massor sen jag skrev sist. Vet knappt vart jag ska börja..
Kom ju typ inte ens ihåg VAD som har hänt..
..eller jo.. jag har hjälpt min storebror och hans tjej att måla deras hus. Nu är det huset färdigt och från att ha varit mörk grisrosa till ljusgrå/grön.. ja.. det blev riktigt bra!
I samband med att vi målade huset deras så började mina ögon klia. Vet inte riktigt varför.. men det ville inte ge sig.. kliande ögon, rinnande näsa och nysningar. Kan det ha varit så att jag reagerade på någonting? Hur som helst så gick jag på konsum och köpte kestine, allergimedicin vid tillfälliga besvär. Det fungerade! Igår började mina ögon klia igen så idag tog jag ett piller igen. Näsan har då slutat vara rinnig i alla fall. Ögonen kliar fortfarande men inte riktigt lika mycket. Vad kan det vara?


Nu blev det nå konstigt.. jag började skriva det här inlägget hos mina päron och jag trodde att jag publicerade det men det blev tydligen nå fel.. för det fattas dessutom lite saker som jag skrivit!!

Hur försäljningen av min lilla räser går? ja, det var en bra fråga.. jag har fått mail från Holland, Danmark, Finland, Frankrike och EN från Sverige. Jag trodde det skulle gå fort att få bilen såld men det går sakta men säkert framåt. Just nu är det nog bara två som verkar lite intresserade, dock är det bara en av de som jag tycker känns riktigt seriös. Det är en karl från Finland som redan har en lillbil. Förhoppningsvis vill han ha en till.

Sen så är det bokat och klart. Jag, Emil och mamma åker ner till Sundsvall den 25 juli. Det kommer bli toppen! Ska ju träffa världens bästa Josefine och jag ska dessutom få vandra runt inne på IKEA en dag. jippie!

_____________________________

Irriterad är bara förnamnet!
_____________________________

Nej hörreni.. nu ska jag sova. Jag och mamma ska till Åsele imorgon och gå på marknaden. Ska bli kul att få vara dit. har ju aldrig varit där. Emil ska vara med pappa Johan så det blir toppen!

Ha en bra dag så hörs vi!

Inga kommentarer: