torsdag 7 juli 2011

Busungen!

Emil har ju blivit riktigt duktig på att krypa nu. Han kan dessutom ställa sig upp mot saker och idag gick han även efter sakerna som han ställde sig upp mot. Oj oj.. nu är det verkligen fullt upp. Man kan inte ens gå på toaletten utan att vara rädd att han ska hinna göra nåt. Han har även lärt sig att krypa upp för trappor. Borde skynda oss att skaffa ett skydd för trappan.



Titta vad duktig jag är

Han blev så otroligt lik morfar på den här bilden.

"va? menar du verkligen det?"

Haha.. jag tycker det för roligt ut när han äter på saker samtidigt som han t.ex kryper eller ja.. som på bilden.


2 kommentarer:

Namárië sa...

Heja, vilken storkille! Han går säkert utan stöd innan 1-årsdagen :)
På Barnens Hus har de hyffsat billiga trappgrindar i trä för ca 400 kr. Ett tips! :)

Sara sa...

Ja, jag gissar också på det.. huvva vad tiden går fort. :)
Ja, jag tror att jag har sett det faktiskt men nu har vi ju hunnit flytta hem till Hissjö igen och där har vi ju ingen trapp.