onsdag 6 juli 2011

Texas jagar..


Jag har varit riktigt duktig idag. Målat två omgångar på garaget, promenerat och tvättat. Ikväll när jag var ute och målade andra gången så följde Texas med mig ut. Han är ju inte lös utan jag hade han i koppel. Vi har ett sånt där koppel som man brukar ha till hundar, linan åker in och ut av sig själv när Texas rör på sig. Så jag hade knutit fast kopplet i en av stolarna vi har här ute. Precis lagom så att Texas kunde gå ner en bit i den fina backen vi har här på baksidan av huset. I alla fall så ser jag att han hoppar ner mot diket och ja.. sen kommer han upp igen. Efter en stund ser jag att han äter på nåt så jag funderar på VAD han äter. Jag går fram lite närmare och får då se att han tagit en råtta. Haha.. min inne katt har fångat en råtta. Ganska häftigt va? :)

Ikväll har jag och Becka sett "flickan som lekte med elden". Förra veckan såg vi "män som hatar kvinnor". Jag tycker de filmerna är så himla bra. Jag har funderat på om jag ska läsa böckerna också och nu borde jag leta åt sängen.

Ni får ha en bra natt!

Inga kommentarer: