fredag 5 augusti 2011

Fullt upp


Ja, jag har verkligen haft fullt upp i sommar och det kommer fortsätta vara fullt upp ett tag framöver. Men nu är ju tyvärr snart sommaren slut och då är jag tillbaka.

Bara för min skull så måste jag nämna att jag har slutat amma. 20 juli var sista gången Emil fick tissen. Det känns ganska skönt faktiskt.
Sen så har vi nu äntligen fått tummen ur och bytt bilstol. Han har ju suttit i babyskyddet ändå till i onsdags då jag kom på att jag skulle sätta in den andra stolen som vi har köpt. Det är för övrigt en britax hi-way och än så länge är vi nöjda med den. Emil åkte i den nya stolen för första gången igår och då åkte vi ändå till Lycksele. Det gick kanon bra!

Nu ska det bytas bajsblöja och sen blir det att åka in till Norsjö och se lite volleyboll.
Ha en bra dag och helg!

4 kommentarer:

Jossan sa...

Nej men, nu kan jag nog kommentera igen! :D
Det var på tiden! Nu ska jag göra det varje gång du skriver något :)

ensofia sa...

Hoppas att allt är bra med dig annars.!
Jag har tagit bort min blogg.
tänkte bara berätta de så du inte undrar men du vet ju vart jag finns:)

Kram

Sara sa...

Haha.. lycka till med det Josefine. ;) Nej men du behvöer absolut inte känna dig tvingad att kommentera. Jag vet ju att ni andra kanske har ett liv. haha

Sara sa...

Jo det är bara bra. Vi har ju som jag nämnt tidigare i min blogg, bott hemma i Norsjö under sommaren och det har varit väldigt roligt men det är samtidigt riktigt skönt att vara tillbaka i lägenheten där vi har alla våra grejer och så. :)
Nej, gu vad tråkigt! Aja.. som sagt.. jag vet ju vart du finns. ;)
Kram